lauantai 10. tammikuuta 2015

Eikun....

Häät ovat jääneet vähän taka-alalle, kun töissä pitää kiirettä. Onneksi järjestelyt ovat hyvällä mallilla.
Maanantaina menemme tapaamiseen cateringin kanssa, mistä kirjoitan teille lisää. Avaan teille myös sitä, miksi valitsimme kyseisen cateringin.

Olen alkanut miettimään, että olisiko sittenkin pitänyt valita toisenlainen puku tai kokeilla enemmän pukuja. Kokeilin vain 5 eri pukua ja valitsin todella ihanan ja kauniin puvun, mutta........ Äääh! Todennäköisesti, vaikka olisin ostanut minkä tahansa puvun niin miettisin samaa. Josko olisi löytynyt vielä parempi. Ihastuin pukuuni ensisilmäyksellä ja samantien tuli fiilis, että tämä se on. Hankimme puvun siis Jenkki-reissultamme viime elokuussa.
Ehkä minun pitää mennä kokeilemaan erityylisiä mekkoja vielä ja toivottavasti totean sen jälkeen, että edelleen minun pukunu on THE PUKU!
En ole vartalontyypiltäni, enkä luonteeltani kovin "tyttömäinen" ja mitkään tylliunelmat tuskin sopivat minulle. Pitäisi vain päästä toteamaan asia, etteivät ne sovi minulle. :D
Kai tämä on normaalia ja naisethan saavat muuttaa mieltään vai miten se meni?

Minun ja mieheni keskustelu eilen:
Minä: "Olen alkanut miettimään, josko minulle sopisikin joku prinsessamaisempi mekko"
N: "No ei sulle sovi, et oo mikään prinsessa"
Minä: "Heiheihei, olet sanonut että oon sun prinsessa ;) "
N: "Niiin.... Oot tietysti mun prinsessa, oot vaan vähän erilainen ku muut prinsessat"
hiljaisuus....
N: Et oo semmonen tyttömäinen prinsessa"
Minä: Naurahtaen "Oleppa nyt hiljaa siinä vaan" :D

Että näin meillä. :P<3

Ihanaa saada sanoa, että tänä vuonna menen naimisiin!! Häitä on suunniteltu jo 2-vuotta.
Aikaa jäljellä:
6kk, 22 päivää, 3 tuntia, 28minuuttia ja 57sekunttia........
IIKS <3


-M






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti