keskiviikko 4. helmikuuta 2015

Popsi popsi porkkanaa....

Minulla alkoi maanantaina PT:n tekemä ruokavalio, mikä kestää 8 viikkoa. Huoh, tällä hetkellä tuntuu loputtomalta ajalta. Aion kuitenkin pysyä ruodussa ja hoitaa homman kotiin.
Minulla on toisen mekkoni kanssa pieni tavoite. Siinä on osittain vetoketju, sekä ylempänä nyöritys. Tämä vetoketju osuus ei mene kiinni, vielä.... Luulen, että noin 10cm kun saa pois keskivartalosta, niin sitten mahtuu. Onneksi on varasuunnitelma jos se ei mahdu. Nimittäin tehdä nyöritys koko matkalle.
Haluisin niin jo laittaa kuvia puvustani, mutten halua sulhaseni näkevän sitä. Haluan pitää sen myös yllätyksenä vieraille (muutama on ne nähnyt).

Olen aika vähäruokainen ja se on ollut todella huono asia (kalorit saattaneet jäädä joinain päivinä alle 1000). Nyt ruokavalion ruokamäärä kauhistuttaa ja joudun tekemään oikeasti töitä, että saan kaiken alas päivän mittaan. Jotkut ateriat jäävät hieman kesken, koska meinaan oksentaa. Uskon kuitenkin, että kehoni tottuu ruokamäärään pian ja saan koko lautasellisen alas. Kaloreita ei tule paljoa päivän aikana ja ne on tarkkaan laskettu. Ruoka on terveellistä, mutta jokainen ruoka-aine on punnittava ja noudatettava ohjeita.

Enää 2kg, niin olen laihduttanut 20kg siitä, kun tyttäremme syntyi. Hurja luku, huh. Nyt jos nostaa 20kg painon, niin se tuntuu todella painavalta Ajatella, että olen kantanut tätä määrää kehossani.
Haluan onnistua niin kovasti, koska haluan olla tyytyväinen itseeni hääpäivänä ja sen jälkeenkin.

Oloni on kuitenkin mitä parhain tällä hetkellä. Olen energinen ja puhkun innosta lähteä salille.
Katsotaan 8 viikon jälkeen paljon painoa on pudonnut ja mitkä ovat kehonmittausarvoni.
Päätin myös etten käy vaa'alla joka päivä, vaan noin kerran kahdessa viikossa. En edes kauheasti mieti vaa'an lukemaa, vaan niitä senttejä. Lähtekää jo pois kehostani :D

-Milja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti